Optreden

Hoe uw werknemers optreden en handelen is erg belangrijk. Uw medewerkers dragen uw organisatie of merk ook naar buiten toe uit. Om de klantgerichtheid, betrokkenheid en het werkplezier van uw mensen te vergroten, biedt Beerschot & Simons verschillende trainingen aan. Wij zijn gespecialiseerd in organisaties die acteren in de commerciële dienstverlening en wij kunnen uw sales professionals of sales teams naar een hoger niveau brengen!

Klantgericht optreden

Hoe kunnen uw werknemers een klachtgesprek succesvol laten verlopen? Hoe kunnen ze klantgericht optreden en tegelijkertijd hun eigen grenzen bewaken? Hoe kunnen ze professioneler optreden richting klanten? Met al deze vragen kunnen wij u helpen! Wij kunnen ervoor zorgen dat uw medewerkers professioneler optreden en met meer plezier werken en communiceren.
Een aantal zaken die aan bod komen in onze trainingen en spreekbeurten over optreden zijn:

  • >basisvaardigheden in de communicatie
  • >het voeren van een succesvol klachtengesprek
  • >het innemen van een professionele positie
  • >omgaan met boosheid en agressie
  • >het beïnvloeden van de eigen beleving en die van de klant

Ook voor ervaren salesmanagers

Beerschot & Simons heeft ruime ervaring in het geven van trainingen ter verbetering van het optreden van mensen. Ons trainingsbureau heeft voor verschillende grote organisaties en bedrijven bewezen van grote waarde te zijn. Na het volgens van onze salestraining of optreden training zijn zelfs zeer ervaren sales professionals in staat hun rendement te verbeteren! Wilt u weten wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op! Wij komen graag bij u langs.